воскресенье, 23 сентября 2012 г.

Рефлексія по 9 модулю

Цей модуль допоміг мені зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання

Рефлексія по модулю 8

Ознайомилися із загальними принципами формуючого оцінювання, яке зосереджене на потребах учнів. Більше уваги буде приділено самооцінюванню учнів

Рефлексія по модулю 6

У даному модулі зрозуміли переваги сервісів Веб 2.0 та використання їх у навчанні моїх учнів. Створювали Опитувальник у документах Google.

Рефлексія по модулю 5

Ознайомилися із законом про Авторське право. Будемо дотримуватися основних положень цього закону у своїй діяльності.

Рефлексія по модулю 4

Створювали власні критерії оцінювання навчальних потреб учнів. Багато уваги приділили плану вивчення теми.

суббота, 22 сентября 2012 г.

Рефлексія по модулю 3

Працювали над визначення навчальних цілей, які базуються на вимогах освітніх стандартів та навчальних програм, а також враховують формування навичок мислення вищих рівнів  і навичок 21 століття

Рефлексія по модулю 2

Працювали над створенням проекту, формулювали ключові та тематичні запитання. Опрацьовували навчальні матеріали та створювали на їх основі публікації. Працювали над першою частиною навчального плану з теми.